Klantenservice

Veel gestelde vragen

Hieronder staan een aantal van de meeste gestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussenstaan neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de bezorgkosten van een bestelling?

Alle bestellingen worden gratis bij je thuisbezorgd.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Klantvriendelijkheid staat voorop, vandaar dat wij de keuze graag bij de klant houden. Zo kan je bij ons betalen met: Visa, Paypal, Mastercard, iDeal en Bancontact Mister Cash.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Normaliter wordt jouw pakket binnen 24 uur afgeleverd, echter dit kan in bepaalde situaties uitlopen tot een aantal dagen. Wij streven ernaar om jouw bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Indien blijkt dat je jouw bestelling drie werkdagen na bevestiging van verzending nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op. In uitzonderlijke gevallen kan DHL, PostNL of DPD langer doen over de aflevering van jouw pakket.

Bezorg dagen
Bezorgd van maandag t/m zaterdag (met uitzondering van feestdagen)

Is deze website wel veilig en wordt mijn privacy gewaarborgd?

Wij zien het als onze verantwoordelijkheid om je privacy te beschermen. Op onze privacy pagina laten we weten welke gegevens we verzamelen als je onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee je gebruikservaring verbeteren.

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling

Na elke bestelling sturen wij automatisch een bevestiging naar je e-mailadres, hierbij wordt ook de factuur meeverstuurd.